Von Ralf Keuper
Anbei eine Aufstellung von Beiträgen, die mir in dieser Woche besonders ins Auge gefallen sind:
- Authada hat die Börse im Blick – Interview mit Jörg Jessen
- Australian digital ID verification expands to mortgages
- Illinois Partners with Evernym to Launch Birth Registration Pilot
- Procivis hat seinen ersten CTO
- Identity Marketing is the New Nurture Marketing: Q&A with Mike Sands, Signal
- Drawbridge and Retargetly link up to bring cross-device identity to LATAM
- Oraclize closes an investment from Digital Identity
- Estland: Die Hälfte der E-IDs hat eine Security-Lücke
- Can blockchain satisfy GDPR’s user data protection requirements for targeted ads?
- Government-assured digital identity has arrived at a pivot point
- Big data platform Dataiku raises $28 million for international expansion
- Why digital identity is now a board-level topic
- Using data to get personal with consumers: An interview with Julien Boudet
- „Von jedem Internetnutzer existiert ein Dossier“
- Acquiring digital identity in Estonia: lot of room for UX improvements
- Kundenbindung und Datenschutz – Geburtstagsgrüße aus der Datenbank
- Identity management startup ForgeRock snags $88 million Series D